Veckans schema

Veckan som återstår innan det härliga jullovet.
 
Måndag: Pysseldag med särskolan. Titta på deras teater som dom gjort.
Tisdag: Lediga. Storstädning av mitt rum och huset (måste se fint ut om E&L ska komma)
Onsdag: Lektion med, ja mysdag eller nåt kanske, E&L följer med mig hem för att ha en liten mini julafton
Torsdag: Lång dag i skolan, med ett engelskaprov.
Fredag: Jullovsavslutning. Byter paket med klassen och kollar på avslutningen i aulan.
 
Så, det låter väl som en bra vecka, eller? Det tycker jag iallafall. ;)
Idag har jag inte gjort så mycket. Vart i stan och handlat klart alla min julklappar, känns skönt att ha det klart. Sedan så har jag mockat och spelat wii. Imorgon blir det första måndagen på lääänge som jag går upp tidigt, känns konstigt.^^
 
Ikväll blir det mys till finalen av "Allt för Sverige". Myspys! :)
Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0