vinter eller vår?

Ja man kan ju börja undra. Snön är nästan borta och fåglar kvittrar. Jag tvingade mig upp ur sängen kl nio idag igen, hästarna måste ut i hyffsad tid. Runt kvart i tolv så fixade jag hela stallet.sedan så har jag även städat mitt rum, vilket verkligen behödes. Plus att jag nästan fick min hälsena kapad av min lillasysters garderobsdörr. Den har gått sönder och står nu mera bara lutad mot garderoben. Jag stälde undan den och när jag vände mig om så bestämde den sig för att falla och jag hade kommit en bit ifrån den så den skrapade mig så att jag fick ett härligt svidande sår på hälsenan. Sedan andra gånger då jag skulle dammsuga så faller den och skrapar mig på armen och kapar min lillfingernagel. Kan säga att jag var i tårar utav all den ilska jag fick över mitt rum och att jag längtar sååå tills det att jag kan få slänga den garderoben åt fanders. Två månader kvar nu bara. Stå ut! ^^
 
Imorgon är det nyårsafton. Vad ska ni göra? Själv så ska jag bara vara hemma. Spela trivial Pursuit. Måste se till så att jag inte sänker mig från förra året då jag kom trea. ;)
Bye bye///R<3
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0