Vinterlördag!

Idag när jag vaknade första gången så var det för att plogen åkte förbi,trevligt. Jag gick upp 11 idag. Såå härligt att få sova ut ordentligt.
Idag har jag vart ute på en liten fotorunda. Sen har jag städat mitt rum och hängt upp julstjärnan och julgardinerna. Nu är julkänslan på topp! :)
 
Första advent imorgon, då blir det till att äta lussebullar och pepparkakor och dricka julmust. Myyyys!!
 
Lite favorit låtar just nu:
 
1: Glee - I was here
2: 1D - Rock me
3: 1D - I would
4: Sigur Ros - Ara batur (Isländsk, men den är så härlig och lugnande typ)
 
Sen så är hela 1D nya album bra, men dom två som jag har med är mina faboriter! ;)
 
Har föresten precis kollat klart på "Downton Abbey" och Sibyl dog...så sorgligt, har suttit och gråtit nästan hela avsnittet. I resten av säsongen får det inte vara något mer sorgligt, det klarar jag inte av.
 
Måste föreste verkligen ta tag i att läsa min engelskabok. Har bara kommit till sida 20 eller nått. Dock så får ni (E&L) kolla på filmen så att jag kan få titta på den snart också. :)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

haha jag blir stressad av att gå upp 9:20, förstår inte hur den dåliga kännslan har kommit till^^

2012-12-02 @ 00:28:54

Postat av: R

L: Haha jo jag tycker inte om att sova för länge heller, men någon dag så unnar jag mig att få sova ut ordentligt. ;)

2012-12-02 @ 09:24:50

Postat av: L

Bra, det för du rätt i;)

2012-12-02 @ 11:18:01


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0