10 minus för mycket.






Kan förstå att ni tröttnar på mina bilder eftersom att det är stor brist på variation. Det känns på något sätt som att jag är fast i en grop . Allting är det samma, känner igen varenda träd och sten... nåja inte riktigt men det blir mycket samma sak på mina bilder och jag är rent ut sagt trött på det! Jag vill ut! Till någon plats där allting är nytt och där det finns insperation överralt.. Det skulle varit så himla underbart! Men just nu är jag helt enkelt fast här så ni får nöja er med träd, växter, stjärnor, katter, hästar och hundar.
______________

Har ridit i dag, kyllan var värkligen tuff och mitt stackars face blev helt stelt av köld. Det var alldelles för kall så snälla vår... om du hör dena bedjan.. kom så fort du kan! haha X) Nej men 10 minusgrader är värkligen inte min favorit temp. Att frysa så fort man går ut är ingen höjdare ;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Jag gillar dina bilder. :)

2012-02-02 @ 17:47:18

Postat av: L

tack kul att du tycker det men själv känns de väldigt enformiga. Vist skulle det vara kul att visa mer utomlandsbilder eller ja, något nytt helt enkelt :)

2012-02-02 @ 18:27:06

Postat av: R

Ja det hade vart jätte roligt att få visa lite nya bilder med nya motiv. :)

2012-02-03 @ 08:37:20


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0