Alla ♥ dag!



Alla hjärtans dag var det i dag ja! :) Hade helt glömt av det i morse men blev påmind så fort jag kom på att jag var tvungen att städa i dag^^ Städa på alla hjärtnas dag kan man ju tycka värkar vara tråkigt men ärligt tarlat är det ganska kul att städa trots allt :) Det tog ett tag innan jag och syrran kunde slita oss från tv:n men när vi tillslut lyckades gick det snabt och nu är vi klara. Nu väntar vi på att kusinerna ska komma till oss. DE ska vara här runt två. Sedan runt 18 kommer resten av mammas släckt. Vi ska äta god mat och ha det trevligt. Det är tredje året i rad som vi har den här måltiden. Annars brukar det bli frukost men i år passade det inte så det får bli mysig kvällsmåltid ist :) Hoppas man får lite alla hjärtans dag godis ^^

Sitter just nu och lyssnar på musik! Haha äntligen har spotify kommit till min dator det var på tiden asså^^
Hittat ett grymt band med 5 söta killar som sjunger väldigt bra. Gissa!^^
När jag har mer tid ska jag söka på alla låtar som R har tipsat om här på bloggen och kanske lägga till några på låtlistan. Har redan flera låtlistor på spotify som jag och syrran gjorde för ett bra tag sedan men nu har jag tröttnat på alla de låtarna. Typ massa Lady gaga, Bruno Mars, Selena Gomez, Rihanna och liknande artister. Tror jag ska ta bort alla låtar och börja om på nytt ^^

Ha en bra alla hjärtans dag! :) ♥

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Oj oj, undra vilka det kan vara :O kan det vara det nya killbandet från englad, vid namn "one direction" (louis är sötast) ^^

2012-02-14 @ 15:42:29

Postat av: L

JA! jag viste la att du skulle gissa rätt :) Och nej, Zayn är sötast!^^

2012-02-14 @ 16:17:58

Postat av: R

Kan ju säga att alla är så söta i det bandet. ;)

2012-02-14 @ 17:42:14

Postat av: L

Ja det kan vi ju vara överrens om iaf XD

2012-02-14 @ 19:15:42


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0