Äntligen lov!



Yees, äntligen får man sova ut på morgonen i en hel vecka! Sömn, härlig sömn! ;) Det är så kalrt lite tråkigt att ha lov nu när man värkligen har kommit in i de nya rutinerna och har lärt känna barnen bra. Men det är också skönt att ta paus från allt stå hej och alla höga ljud som alltid är på förskolan^^
Det var lite tråkigt att säga hej då till de få barn (3st) som var kvar. Lekte nämligen väldigt energiskt med flygplan och bilar. Det var faktiskt kul, hehe ^^
Nu när jag har lekt med barn i två veckor märker jag hur jag börjar prata med djuren som om jag pratar med barnen och i dag när jag gick ut med kameran kom ja på mig själv att jag sjöng Bamse sången högt för mig själv, haha^^ Barnlåtar fastnar på hjärnan helt enkelt. Men för att undgå pinsama situationer som att någon skulle höra mig sjunga Bamse sången, ska jag försöka släppa Bamse från hjärnan:)

Nepp, nu ska jag äta efterätt!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Jätte härligt med looov! :D

2012-02-10 @ 17:44:10

Postat av: L

YEES!;D

2012-02-10 @ 17:51:41


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0