En dag med shopping...

Ja, idag har jag och resten av familjen vart och handlat kläder m.m. Jag köpte:
Tre linnen
En blus
Ett par jeans
En jeansjacka (har velat ha en så länge och nu har jag det) ^^
En sminkborste

Ja det var la det. :)

Restan av dagen har jag kollat på filmen "Vampyrer suger" den var lite överdriven men rolig.^^ Filmen "Abduction" fanns att köpa där vi var, men fick tyvärr inte med den hem.(Den fanns inte att hyra föresten). Men men.

Igår kollade vi på "The zookeeper" den var väldigt rolig och romantisk.^^ Den rekomenderar jag er att se.
Idag ska vi se på "Midnatt i Paris" hoppas att den är riktigt bra. :)

Okej, jag tänker nu göra er en lista av alla dom filmer (som jag kan komma på) som jag vill se:

- Abduction
- journey 2: the mysterious island
- Hunger Games
- War horse
- we bought a zoo
- The woman in black
- Wanderlust
- Detention
- The three musketeers
- En gång i phuket

Ja, det var dom jag kom på. Så detta är alla dom filmer jag vill se. Önskar att jag hade alla här hemma nu och kunde se dom.^^

Men den som väntar på någonting bra väntar aldrig för länge. ;)

Mama, I found a man
Who loves me and understands
Papa, he's quite a man
He adores me, he's my biggest fan
And don't get me wrong,
I know he's not perfect in your eyes
But somehow he's flawless in mine

Rihanna - Fool in love

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0