En härlig kväll på sjön.



Det här är min typ av lördags aktivitet! Så himla mysigt och roligt  :) Jag frågade nämligen mamma om hon ville gå med mig till sjön så att jag kunde få fota där. Tillslut blev vi ett helt gäng med fyra fotografer och som mamma kallar det "varm chocklad bäraren" (mamma då alltså) Och syrran. Vi gick runt på lite platser på sjön och fotade. Månen lyste upp väldigt bra så det var ju inte mörkt. Mamma och syrran fick springa runt som galningar framför kamerorna med varsin lampa^^ Hundarna hade på sig varma täcken så de sprang också med :)  Fast i början så gick jag i väg en bit själv och då knakade det och dånade under mina fötter helt plötsligt, det lät som att isen sprack, tyckte att det var väldigt obehagligt så jag skrek till, så läskigt! Resten av fototuren höll jag mig tätt ihop med de andra X) Jag viste förstås att isen var väldigt tjock och inte skulle rasa ihop men endå lixom ^^
Efter 1,5 timma gick vi hem, nöjda och glada med fryst hår så jag såg gråhårig ut XD

Japp, det kallar jag en lyckad lördags aktivitet. I morgon kanske det blir curling (stavning) på isen. HÄRLIGT! (Y)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0