Fettisdagen...

Ja idag är det fettisdagen. I söndags så var det ju...em, en annan sådan dag då man äter semlor.^^ Så då åt jag det. Och idag på förskolan så fick jag ta en rast i lekandet för då blev jag bjuden på semla och saft. Mumma!!
Och om jag inte har helt fel så kommer snart storasyster hem med semlor till oss alla. Så då kommer jag ha ätit min tredje semla för i år. Det brukar oftas bara bli en semla per år, men nu blev det allt tre. ;)

Hade så gära velat (som L) bjuda er på nya bilder tagna idag. Men hann inte detta idag. Nä jag kom hem så blev det äta och sen stallet. Och efter det så skulle jag möta mamma som hade gått på en promenad. Och när jag då kom hem så var solen påväg ner och jag hade då ingen ork till att ta ut kameran och fippla med den. Förra gången jag hade ute den när det var kallt så fick den en suddig fläck på linsen. Så inga av mina kort fick skärpa. Dock gick den bort när jag kom in i värmen igen. (Onödig information, I know!) ^^

Vill ha tidiga sommar morgonar och sena kvällar. Särskilt med personer som står en nära hjärtat!♥

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: AGCH

Sant det där sista =)

2012-02-21 @ 19:39:37

Postat av: R

Yes indeed. ;)

2012-02-21 @ 20:10:59
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0