Första dagen

Ja, idag gick jag till dagiset. Kände mig frisk och det kändes skönt att vara där och inte känna sig febrig.^^ När jag kom hem hade jag ont i pannan (inte konstigt) och sen sov jag en timma eller så. Så efter det så tog jag tempen och då stog den på 38.2. Men då hade jag haft öronen värmda i kudden. Så tror inte jag har den tempen.
Efter det gick jag ut till stallet och fixade höet och fyllde upp vatten i hinkarna. Och sen kom jag in och värmde tre amerikanska pannkakor som storasyster hade lagat tidigare idag. Mumma!! :)

Och för er som inte lyssnat än...Rihannas nya album säger jag bara (den kom ut 2011, men det är hennes nyaste) låtarna är såå grymt bra!! ;)


Dom här bilderna var såå tråkiga innan (säger inte att dom är roliga eller bra nu) men bara genom att redigera dom, kanske lite till överdrift, så kan man faktiskt visa dom här.^^ Så jag hissar lagom över redigerade bilder! ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Sofia - My Camera And I

Översta bilden är jättefint redigerad!

2012-02-09 @ 22:01:39
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Postat av: L

Tycker inte att de är överdrivet redigerade ;) Gillar bild nr 1 mest :)

2012-02-10 @ 15:16:35

Postat av: R

Tack! Ja jag gillar också den översta mest, ångrar att den sista inte okså är redigerad så. Hade vart bättre då. ;)

2012-02-10 @ 15:17:34


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0