Fotorunda

Idag har jag kollat på film, lite på tv och datan. Sen har jag mockat och även (som rubriken säger) gått en liten fotorunda. :) Mitt rum behöver städas (gjorde det aldrig igår, men det får la bli att jag tar mig i kragen och gör det imorgon) ^^

Vädret har vart helt underbart idag!! Synd bara att jag inte varit ute mer. Var ute i drygt en timme bara. Hoppas på lika bra väder imorgon!:)

Gick som sagt en liten fotorunda idag. Nyss faktiskt. Blev stående vid grinden en stund eftersom jag hade fullt minneskort. Så jag stog där och raderade 135 kort. Sen kunde jag fortsätta. Det jag fångade på kort idag var hästarna, en strumpa som hängt ute på tork sen i sommras^^, snö som kastades framför kameran, snö och ja. Ni kan ju såklart se för er själva.^^






Jag är faktiskt väldigt nöjd med alla dessa bilder. På strumpkortet gjorde jag så att jag tog kameran under och chansade på att få fokus. Och fokusen hamnade mitt i prick. Gillar även alla bilder redigerade med "cross process" är nog lite beronende av det. Ville nästan ha alla bilder i den. Men var tvungen att låta bli på vissa bilder.^^ ;)
Alltid lika skönt att komma in redigera sina bilder och känna att man blev nöjd med alla sina bilder.:D

(Och för er som inte viste det så dog Whitney Huston igår, 48 år. Så ja, R.I.P)

Bye bye///R<3  

Kommentarer

Postat av: L

Haha jag brukar också redigera med cross process:) Hade också velat gå en fotorunda i dag när det var så fint väder men har inte varit hemma tyvär. Hoppas att vädret är bra i morgon så kan man gå ut en sväng då :)

Fina bilder, du borde vara väldigt nöjd :)

2012-02-12 @ 17:17:16

Postat av: R

Ja vi får allt hålla tummarna på att det blir lika fint väder imorgon också.:) Tack!

2012-02-12 @ 17:55:11


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0