Fredagen den 17 februari

Godmorgon mina fina! Idag är vädret underbart fint. Hoppas att det håller i sig hela dagen. Vill gärna gå ut och ta kort idag. Behöver nya kort till bloggen. ;)

Har hittat lite nya bra musik. Detta är inte direkt det jag brukar lyssna på. Men gudars vad bra!
Lana Del Rey heter hon. Hennes album Born to die är så bra! Lyssna vetja. ;)

Igår kollade vi på två filmer. Först kollade vi på "Letter to Juliet" såå bra film alltså! Och sen när pappa kom hem kollade vi på "Capten America" den var väldigt bra faktiskt. Det kommer en tvåa också. Vilket är bra. ;) Så jag rekomenderar er att kolla på den. :)

Idag ska jag inte göra så jätte mycket. Städa mitt rum kanske. Rida skulle vart roligt att göra. Har inte ridit på...ja väldigt länge. Allt för länge. Stackars gammla gubbar, får inte komma ut från hagen. Dock tror jag inte dom har någonting emot det heller.^^

Feet don't fail me now
Take me to the finish line
All my heart, it breaks every step that I take
But I'm hoping that the gates,
They'll tell me that you're mine

Lana Del Rey - Born to die

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0