happy valentine's day!

Glad alla hjärtans dag!

Hade redan imorse gjort ett blogginlägg från mobilen, men det krånglade så fort jag skulle ladda upp en bild. Så jag struntade i det och gör nu ett annat inlägg. :)

Idag så ska det mysas till med film och godis. Storasyster ska hyra film. Och filmen abduction står högst på listan. Har längtat sååååå länge på att få se den! Så hoppas hoppas hoppas! :D
Finns såå många filmer jag vill se nu, som inte har kommit ut än. Jag vill se alla dom nu! ^^ Ska kanske på bio på en utavdom med E&L! :) Med snyggingen Josh Hutcherson i huvudrollen!♥

Igår fick jag ont i min tunga och käkarna. Precis som jag bitit mig och blivit öm. Och nu när jag sväljer har jag inte bara ont i halsen utan även i ena sidan av käken och tungan...konstigt konstigt.

Har spenderat dagen med att fixa håret och sminka mig^^ Alltid roligt att sminka sig, tycker jag! ;) Håret har jag fixat i mittbena. Inte för att jag ska någonstans, men det är alltid roligt att sminka sig endå. ;)

Tänkte först ta en googel bild, men ville ha en jag själv tatt. Så, love to you all!♥

Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0