Hej kalla morgon!


Aaw, så söt han är när han blir tjurig. Förstår honom, jag hade inte heller velat ha en kamera uppkörd under huvudet ^^

Och så den här bilder får hänga med bara för att den.. ja...

Hej, i dag blir  det nog en del meningar om det kalla vädret. Tror ni inte det? Alltid någon som ska kommentera att det är svin kallt i dag och det kan jag förstå att man gör. Det här är värkligen för kallt, man kan ju knappt göra någonting! Endå ska jag och min familj åka skridskor med en annan familj om några timmar. Tycker att det är ganska dumt  med tanke på alla minusgrader men ja, i min familj backar vi inte i första taget. Får se hur länge vi kan åka innan vi fryser till pinnar, 15 minuter tro? haha vi får se ;)

R gjorde inget blogginlägg igår. Var helt säker på att hon skulle göra det faktiskt men förstår om hon inte vile / orkade det. Så i dag håller jag tummarna på att det dyker upp ett blogginlägg men vi får se! :) Om jag hade varit sjuk hade nog jag försökt låta bli att göra ett blogginlägg för då hade jag bara klagat på att jag var sjuk hela tiden X) 

Nepp, vad sägs om att försöka värma sina händer lite och ha det gött i soffan? Nej förmodligen inte. Måste gå ut till hästarna och lite så. Skulle villja ta med min kamera ut men frågan är om han mår bra av att vara ute i 20-. Skulle inte tro det hm... Men å andra sidan så har min kamera fått utså ganska mycket under åren så han kanske får följa med endå...
:D

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0