Hipp hurra!



Jag hurrar så klart till min bästaste kompis som fyller år i dag! Trots feber hoppas jag att det du får en lyckad föddelsedag men det tror jag nog :) (Y)

I dag har det varit en lugn dag med endast 3 barn till middagen. På fredagar när man är väldigt trött är det skönt när det är lite lungt. Vi har bakat, spelat  spel och målat. Det är nog det enda vi har gjort i dag. Så jag skippade rasten och slutade kl 14 i stället. Skönt! Nu får jag sova ut hehe, det har jag längtat efter ;)

Nu ska jag vänta spänt och se om R lägger upp ett inlägg om vad hon har fått i dag fast det bli troligen sent i kväll så under tiden får la jag ta och äta lite godis eller något annat mysigt!:)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Grattis R! =)

Härlit med en lugn fredag, skönt med sådana dagar på slutet av veckorna :)

2012-02-03 @ 18:33:58

Postat av: L

ja vist är det, nu är det bara att förbereda sig för nästa vecka :)

2012-02-03 @ 20:59:59


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0