Idiot träd, flytta på er!




Har slöat på soffan ända sedan jag kom hem kl 14. Har inte orkat göra någonting förutom att surfa runt på datorn och äta X)
När solen gick ner blev det en så himla fin färg på himlen så jag bestämde mig för att det var dags att resa sig från soffan. Sprang allt vad jag orkade till högre höjd så att himlen skulle synas bättre men efter ett tag, när jag var högst upp på toppen och var halvt död efter springmarsen, insåg jag att träden fortfarande är i vägen! Duma träd, i bland blir jag så trött på att bo i skogen. Kan inte träden bara flytta sig lite, några hundra meter bort bara, så att lite öppna fält kommer fram och så kan ju alltid en fin liten sjö läggast till nära huset. Aa, det skulle vara något;)

Trots kassa bilder måste jag bara visa två stycken bara för att jag ansträngde mig så mycket för att ta dom ;)^^

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0