Inget att skriva om.



Dagarna börjar bli väldigt enformiga så påhittigheten om vad man kan skriva om börjar ta slut. Så just nu skriver jag bara för att jag vill skriva. Jag kan ju berätta för er som är intresserade (eller ja om det nu finns NÅGON som är intresserad^^) att jag gjorde min matte uppgift med tre barn i dag. Jag målade av mallar på olika former på färgade papper i går. I dag fick dom klippa ut sina former och skapa saker med hjälp av formerna som de sedan skulle klistra fast på papper. Ska fortsätta med matte saken i morgon med andra barn :)

Öm ja... det var la det ^^ Lovar att intressantare inlägg kommer komma någon gång i framtiden.

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0