klarblå himmel


Såg hur fint det var med en klarblå himmel med månen på. Och endast två stjärnor. Men jag fick inga bra kort. Zoomen var instäld fel och jag hade inget stativ, eftersom jag (såklart) hade tatt av plattan under kameran som man behöver för att fästa den på stativet och lagt det på ett "smart" ställe. Där jag inte skulle tappa bort den. Men det ställer var så smart att jag inte kommer ihåg vart det stället var...-_- så typiskt.

Dagen har vart så fin och jag har varit ute på en liten promenad med hundarna och lillasyster min. Just nu sitter jag i köket med Didde i knät. Såå söt är han! ;)

En bra låt eller ja två. Är med Christina Aguilera - Bionic och Not myself tonigth. Dom är riktigt bra dom låtarna. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0