Kusiner hela dagen:)



Den här natten har tre av våra kusiner sovit öve hos oss. Vi har haft väldigt roligt vissa stunder medanns andra stunder har vi inte varit överräns. I går tex när vi skulle mysa framför en film med allt alla hjärtans dag godis var de inte överräns om vi skulle ta Lejon kungen eller pocahontas. DEt tog säckert 20 minuter innan de var någorlunda överrens^^  Natten var extremt dryg. Den halv söndriga madrassen jag låg på var jätte obekväm och Mira envisades med att också ligga på den så att mina ben inte fick plats. Så jag har allså inte fått mycket sömn^^
I dag har vi bygt en snö vulkan, försökt åka pulka, mockat och suttit framför tv:n hehe ^^
Det har varit roligt iaf men nu är jag trött!

Bilden tog jag i dag en snabbis innan kusinerna kom ut :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0