Long time, no see.

Längesedan jag gjorde ett inlägg. Men har legat i soffan och snorat och hostat nu dom senaste fyra dagarna. Så jag är väldigt trött på det nu. Men idag mår jag faktist lite bättre. Jag har fortfarande feber, men inte så hög feber. Dock har mitt öga börjat att rinna, vilket är väldigt irriterande. Men nog om detta.^^

Vädret har vart fint heeela veckan. Och jag har vart ute två gånger. Sen blev jag sjuk. Men man blir alltid så glad av att se en klarblår himmel. :)
Nu är det bara en vecka kvar på praktiken. Sen blir det en veckas ledighet och sen två veckor till på dagis. Låter la bra. ;)

Igår fick jag två chokladaskar, tre hundra kronor och en ny mobil. ;) (Y) Såååå glad är jag!!:D

Nu ska jag återgå till att äta kakor och titta på AFV.:)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0