Mjukstart...

Ja, denna veckan kommer bli en mjukstart. Kommer (förhoppningsvis) vara på dagiset dom två sista dagarna. Sen är det ju en veckas lov. Vilket är bra. Då kan jag vila mig extra mycket. :)

Idag har jag inte gjort så mycket mer än det vanliga. Halsen är bättre, hostan har minskat och ja, jag mår betydligt mycket bättre nu.

Någonting som jag längtar till nu (som jag vet måånga gör) är sommaren. Sommar kläder, convers, värme och fina dagar. Det är det jag vill ha nu. Åh på tal om kläder så fick jag ett shopping sug nu när jag nämnde sommar kläder. Tur att det snart är lov och att mamma sa att vi skulle ta en dag till shopping då. ;)

Wherever you're going
I wanna go
Wherever you're heading
Can you let me know
I don't mind catching up
I'm on my way
Just can't take the thought of you miles away

Rihanna - Farewell

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0