Muffins med glasyr.



Ja, jag har inte glömmt att det var 3st matglada personer som önskade mer mat i  bloggen. Jag vet inte om ni ville ha recept eller mat bilder? Ni får nöja er med endast muffinsbilder tills vidare. I kateorin "länkar" som finns på våran blogg kan ni hitta en perfekt blogg som ger recept på massa godsaker ;)
Dessa muffins har syrran gjort. Jag gjorde sockerkaka men tyckte inte att en torr sockerkaka var så kul att ta kort på så i stället visar jag dessa kladiga choklad muffins som blev helt perfekta i smaken ;)
Jag vet inte hur man ska ta kort på mat i huvudtaget för att det ska se gott ut. Det är la bara att öva antar jag^^

Nu ska jag ut och rid min polle. Jösses vad lat jag har varit i dag. Jag är på väg att bli en soffliggare om jag inte skärper mig. Ja, jag måste röra på mig mer helt enkelt ;)

Kanske bloggar mer senare ;)...

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0