Nya rutiner.



Jag trode inte att jag skulle orka blogga i dag heller. Har gått runt och gäspat hela dagen i dag. De nya rutinerna gör mig värkligen trött. Jag går och lägger mig vid nio varje kväll och känner mig helt slut i kroppen. Vist, det är för det mesta kul på förskolan men det är mycket ljud hela tiden och mycket som håller i gång mig ( tex. barnen hehe) Men nu är det bara två dagar kvar tills lovet börjar, längtar!

När jag kom in genom dörren i dag såg jag kameran ligga på tv rums bordet. Kände då för att gå ut och få lite friks luft. Så jag tog med mig kameran för att försöka få slut på batteriet så att jag kan ladda det fullt sedan^^ Var bara ute 10 minuter sedan var det dags att rida. Äntligen är det inte för kallt för att kunna rida så man får ju passa på ;)
Nu är jag hungrig...

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0