Old, red house and more.



Tog dessa bilder alldelles nyss. Gillar värkligen den eftekten som det kan bli på rost och röda gammla trädhus:D Mest av allt gillar jag nog den översta bilden mest:)

Jösses vad mycket kort jag har tagit det senaste! Min kamera har gått på högvarv hela februari känns det som. Jag laddade min kamera i går natt och nu är batteriet snart slut! Annars brukar det ta flera veckor innan batteriet tar slut. Kvaliten på batteriet blir ju så klart sämre men endå :) Anledningingen till att jag har  fotat så mycket är dels för att jag har haft energi och vilja till att fota. Men framför allt har det varit ljust när jag har kommit hem på dagarna villket det nästan aldrig är annars..
LYCKA!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0