Redan vår?



Det går helt enkelt inte att klaga på vädret, så underbart! Fast tycker nog att vintern kan få vara kvar ett tag till annars blir våren för lång. Men det är endå skönt med lite vår känsla!:) DEt enda är att det är värsta isbanan överralt så att man riskerar att hamna på rumpan så fort man går utanför dörren. Än har jag klarat mig men det är bara en tidsfråga innan det händer^^

I dag har det varit en vanlig dag på APL:n, lekt och lekt hehe^^ På rasten smet jag, Syrran och R till mammas jobb och tiggde till oss äppelpaj med vanlijsås, mums!^^
Nu har jag varit hemma i över en timma. Har hunnit ta lite kort (exakt 13st) Jag hade tänkt ta lite vårkort men hittade värkligen ingenting men det får bli några bilder endå :)

Nu vill jag fika men har inget att fika så får hoppas på att mamma och syrran kommer he mmed något gott :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0