Snart helg, äntligen!



Ja, nu längtar jag värkligen efter helgen och sovmorgnarna som hör där till... Vist, veckan har hitills gått snabt men jg orkar värkligen inte gå upp kl 06 5 dagar i veckan X) Såååå bekväm är jag! Men eftermiddagarna blir så mycket kortare när jag lägger mig vid 21 för att orka upp nästa morgon. Haha aja.. de flesta får ju stå ut med det varenda skoldag^^

I dag har det varit ganska lungt på förskolan trots nästan 20 barn^^ Kommer knappt ihåg vad jag har gjort i dag allt har bara rullat på. Till middag fick vi värsta konstiga fisken med svart lager av kryddor och kornflakes eller vad tusan det var. Men det gick att äta tycker jag. Inte för att barnen gillade det vilket jag fullkommligt förstår. Den var så konstig att det till och med pratades om hur alla hade reagerat på fisken när jag hade rast haha^^
Vad jag ville säga i det här inlägget har jag absolut ingen aning om. Inte om den skuma fisken iaf men det fick bli se endå bara för att den var så skum ;)

/ L i n a


Kommentarer

Postat av: AGCH

Jag tror jag har ätit sån fisk i något sammanhang också, lite skum är den allt måste jag erkänna! :)

2012-02-22 @ 15:49:48
URL: http://agch.blogg.se/

Postat av: L

Haha ja, det är ju inte direkt barnmat^^

2012-02-22 @ 17:28:48


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0