So I guess I'm a fool, I'm a fool in love

Dagen har vart slö. Den har innehållit film och fixande av stallet. Kollade idag på filmen "16 candles" eller som den på svenska heter "födelsedagen", med Molly Ringwald. Har sett den förut, men den är så gullig och rolig. Igår kollade jag på första "Step up" filmen. Med Channing Tatum. Såå bra! Jag gillar dans och hade gärna dansat, särskilt mordern dans. Och jag vill gärna se dom två andra "step up" filmerna. ;) Kan även säga att alla "Bring it on" filmerna är bra.

Resten av kvällen kommer spenderas med att äta en god kvällsmat, tittande på AFV och käka godis. ;)

As the smoke clears
I awaken, and untangle you from me
Would it make you feel better to watch me while I bleed?
All my windows, still are broken
But I'm standing on my feet

Demi Lovato - Skyscraper

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: AGCH

Jättehärlig bild :)

2012-02-18 @ 22:14:10

Postat av: R

AGCH: Tack, jag gillar när det är sådär hel suddigt. ;)

2012-02-18 @ 23:06:08


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0