Tisdag var det i dag ja:)



"Tisdag var det i dag ja" och ännu en dag på förskolan med stim och stoj. I morse kom jag dit med trötta ögon och segt huvud. Kände mig inte alls redo för att leka med barn men det släppte sedan när jag var med i 5års gruppen. Fikade, fick mig en kopp kaffe  och sedan en massa hängandes barn. Det piggar alltid upp :)
Sedan följde jag med 5åringarna till matsalen. Det kändes en aning konstigt att komma dit igen och äta men det var kul. Vi pratade om dinosaurie filmer så det gick lätt och smidigt där med.

När jag kom hem tog jag med mig kameran ut. Efter att ha varit på förskolan en hel dag går det inte att inte vara trött när man kommer hem. Så kameran piggarar upp en aning. Tog bilderna som är ovanför och blev ganska nöjd med dom:) Nu BORDE jag gå ut till stallet och fixa det som behövs fixas för sedan ska vi på kalas hos kusin som fyller 12 år i dag, Grattis!:)

Hej hopp!

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0