trött som bara den

Jag glömde att i mitt förra inlägg skriva vad jag tyckte om presenterna jag fick av E&L. Börjar med att säga tack såå mycket! Filmerna kommer att kollas på i helgen. Och kan ju säga att en västern film med Jackie Chan och Owen Wilson kan ju inte gå fel;) Och den andra kommer bli väldigt intressant att se. :) Armbandet var sååååå fint! Alldeles perfekt. Hur vacker som helst. Tack mina små gullungar för dom presenterna.:)♥

Känner att tiden på förskolan tröttar ut en som bara den. Är hur trött som helst just nu. Och imorse så kunde jag sova till 05:50. Och det var hur skönt som helst. Och planerar på att sova till 05:45 imorgon. Tänker nämligen duscha nu ikväll. Så att jag slipper göra det imorgon. Min morgon är väldigt stressig. Och den har vart likadan sedan ja, nian. Vaknar 05:30 går up 05:35, går ner sätter på tv:n, går in till köket gör min macka och ett glas juice. Sen tittar jag på tv till ungefär 05:50. Efter det så duschar jag, sen sätter jag på tv:n uppe på rummet. (Nyheterna är det enda som finns att kolla på) blåser håret, plattar håret och är klar med det runt 06:15, sen sminkar jag mig, och klär på mig kläder, borstar tänderna. Sen är jag klar med allt för att åka till bussen kl 07:10.( Okej, när jag väl hade kommit halvvägs i att förklara min morgon så tänker jag, okej vem kommer bry sig om det här? Men tänkte att jag fortsätter ändå) xD Så ja, där har ni en liten inblick i hur min skolmorgon ser ut...varje dag samma sak.^^

Ne nu ska jag då inte tråka ut er mer.^^:P

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Alltså, vi vet att filmerna är gammla och så men den med Owen Wilson är riktigt bra tycker jag så vi chansade på att du inte hade sett den :)

2012-02-21 @ 20:28:59

Postat av: R

Okej, jag kan ju säga att jag sett den, eller det tror jag iallfall, men det var sååå längesedan att jag inte kommer ihåg. Så det var ju bra. ;)

2012-02-22 @ 18:32:58


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0