Trötta Måndagar som denna



Ja huua vad man ska vara trött på måndagar. Egentliken har jag bara mig själv att skylla. Passar inte riktigt mina sovtider på kvällarna haha ^^ Nu är det bara fyra dagar kvar på förskolan. Tiden har gått snabt när jag tänker efter. Första veckan trode jag aldrig att den här veckan skulle komma men nu har den det. Över en månad har jag varit borta från skolan det är helt sjukt att tiden går så snabbt! När vi har kommit tillbaks från skolan är det 4 veckor i skolan sedan påsklov och sedan är det ca 2 månader kvar i skolan :O Jissses asså!
Jag är lite nervös över de nationella proven faktiskt sp Engelskan. Men det vill jag inte tänka på just nu ^^

Fyra dagar kvar!!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Ajabaja L, man ska gå och lägga sig i tid serru. ;)

2012-02-28 @ 15:04:13


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0