Två dagar kvar, sen får jag sova ut

Ja, snart är det helg och det längtar jag efter så mycket. Orkar som sagt inte gå upp halv 6 varje dag. Dock har jag kunnat sova tilll 06:50 två dagar i rad! Och bara några få minuter gör mycket kan jag säga. Men snart får jag sova ut.

Som sagt i tidigare inlägg av L, så fick vi en väldigt konstig fisk att äta idag. Och vanligt matris. Och jag har väldigt svårt att äta vanligt matris med fisk i skolan. Och hemma. Ska man ha fisk ska man ha potatis. Och så ska fisken smaka gott och inte vara för neutral. Om man nu säger så.

Jag ville bara tipsa om bandet "Hurts" så grymt bra musik. Vet inte hur jag ska förklara stilen. Men om ni lyssnar så kan ni la kommentera vilken stil ni tycker dom har. :) Lyssna på deras låt "Stay" så underbar!

Nu ska jag och mamma kolla på "Trassel" världens gulligaste film typ.♥

We say goodbye in the pouring rain
And I break down as you walk away.
Stay.
Cause all my life I felt this way
But I could never find the words to say
Stay

Hurts - Stay

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Sovmorgon in my heart<3

XP

2012-02-22 @ 19:21:18

Postat av: R

Indeed, i love sovmorgon!<3

2012-02-23 @ 15:33:35


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0