Underbara soool :)























Vet inte om jag gillar bilderna eller inte. Om färgerna är ok eller inte. Ska nog redigera bilderna "normalt" ;)Men ja... ni får se dom endå orkar inte redigera om alla bilder^^
Var iaf ute en sväng med Mira. Tror jag var ute ganska länge. Vädret är så himla skönt och Mira bara for runt överalt i snön. Hon tycker det är väldigt kul att följa med ut som ni kanske ser^^ Kastade pinne till henne så att jag kanske skulle få några roliga kort men det fick jag inte^^ Ist blev det ett sött kort med öronen rätt upp.
När jag var tillbaks hem såg jag ett stort fotspår som påminde med en gång om lodjur. Vet inte om jag inbillade mig eftersom att min mormor nyss sett lodjur. Skulle så hemskt gärna villja se ett lodjur, de är så fräcka ;) Tog kort på det och jämnförde det med Miras spår. Tassavtrycket var grovare och mycket större än miras. Så ja... kanske kanske^^

Nu ska jag äta årets första semla, yeeey!;)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Anonym

tassen hade även en rundare form än Miras tass.

2012-02-13 @ 12:06:23

Postat av: R

Ja eftersom din mormor sagt att hon såg ett lodjur påväg till jobbet så kan det ju mycket väl vart det. ;)

2012-02-13 @ 14:08:54

Postat av: L

haha ja jag kunde la räkna ut att du redan fått den informationen X)

Skulle varit fräckt om man fick kort på ett lodjur!;O Men ja... den chansen är miniiimal till 1000!:)

2012-02-13 @ 14:33:33


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0