Home from Brussel!

 
På väg till flygplatsen och sedan, i flygplanet ( och som bilden visar är ju det uppenbart ^^)
 
På väg till mosters lägenhet i Bryssel och på andra bilden är det en bild på, som jag förstod det, Europas största Bokskog. Synd att det inte syns så bra på bilden men det var jätte vackert och träden var väldigt stora :)
 
 
 
Bilden på det stora palatset är Kungapalatset där kungen bor. När flaggan är uppe är kungen hemma så ja, han måste ha varit hemma vid den tiden (flaggan är alra längst till vänster högst upp^^)
 
Autonium (gigantisk autom som ni nog förstår hehe :) ) Och det andra vet jag inte vad dte heter men det var väldigt fint iaf :)
Alla dessa bilder tog jag i Fredags. Tog det väldigt lungt och åkte lite bil för att se lite sevärdigheter :)
   
 
 

Andra dagen (i gpr alltså) Tog det lungt, åkte tunnelbana in till Shoppingcentrumet i Bryssel. Gick runt och kolalde i olika klädafärer, fick smaka på Frans voffla som var super god. Sedan gick vi till torget där alla mäktiga byggnader fanns. Synd att husen inte fick plats på Iphone kameran^^ Sedan gick vi och såg den berömda "kissande pojken" Tyvär var han utkläd till en drake(?) Så fick inte se så mkt av honom ;)
Sedan fick vi smaka på Körsbärsöl, riktigt god faktiskt. Smakade inte så mkt öl annars hade det varit blä. På kvällen gick vi ut och tog ngn drink, åt thaimat och åkte hem igen, såg första avsnittet av LOST. Super nice att se ett störtande flygplan på tv:n hehe ^^

På väg hem.

Ja hm.. vet inte om jag ska tillägga ngt..
Var faktiskt inte alls så nervös på flygplatsen. Det var bara att följa folket och låtsas om som att man var resvan hehe, lätt och smidigt :)
Vet inte hur många gånger jag var påväg att läsa en skyllt och kom sedan på efter att ha börjat läsa två bokstäver att det var ju inte på Sv, så dum man kan vara asså^^

Jaja... tror inte det finns så mkt mer att tillägga. Kul att ha fått prova lite nytt och så :)
Nu är jag trött och har redan pyjamas på mig^^ I morgon blir det förskolan. Ska bli skönt att göra de sista två veckorna på APL:n även om det är kul på förskolan så vill jag tillbaks till skolan och återgå till de gammla rutinerna :)

Bye bye!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Låter som ni har haft en rolig resa. :)

2012-02-19 @ 18:15:06

Postat av: AGCH

Håller med Becka där :) Och det var ju en hel del fina byggnader där att ta kort på iaf, den där "atomen" är berömd.



Bra iaf att du såg lost efter att du flugit första gången annars hade det nog blivit ännu värre. Men det är klart, kanske inte direkt lugnandee för hemflygningen... ^^ :)

2012-02-19 @ 19:15:30

Postat av: L

R: Det stämmer:)

AGHC: Ja hehe allt som vi har sett är berömt men Autonium är ofta förknippat med Bryssel som jag har förstått det :)

Haha det var faktiskt värre känsla på hemvägen efter att ha sett lost så ja, det var väldigt bra att jag inte såg det före resan :)

2012-02-19 @ 19:33:31


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0