Vårtäcken nr1!



Jag tror att den här lilla rackaren har kommit på fel årstid eller är våren helt enkelt väldigt tidig? Har svårt att tro att våren kommer nu i februari! Det låter lite väääl tidigt tycker jag ;)

Såg tussilagon när vi var och red tidigt i morse. Alla var uppe redan vid 8 så vi gick ut och red i det mycket sköna vädret. Trode att jag såg fel när jag såg en gul fläck i vägkanten. Jag och mamma tog sedan bilen upp och tog kort på den haha^^
Vårkänsla mer än någonsin! I morgon ska det snö men på Tisdag ska det bli 8-10+ ;O
Nu ska vi åka till 75års kalas hos farmor och farfar. Det är Farmor som fyller år i dag :) Hälst vill jag vara ute ist för att åka och äta (det enda vi gör där nere är att typ äta massa rätter^^) Aja men det ska bli kul att träffa alla i allafall :)

Grattis farmor, 75år:)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0