Woter woter and blött.



Nu när alla i min familj bestämde sig att vara så osociala som möjligt gick jag och fotade vatten i duchen. Med mig tog jag en pannlampa, folie och blixten. Tja.... det blev blött kan jag ju påpeka. Men det var kul att fota vatten igen. Det blev hela 95 bilder på bara massa vattendroppar^^ Anledningen till att jag ville fota vatten var för att jag blädrade igenom månaderna i våran blogg och såg massa bilder som jag tagit på vatten :)
Struntade i att lägga till någon rolig färg på bilderna. De får vara som de är helt enkelt. Blev lite tråkiga kanske men jag gillar dom endå trots deras tråkighet^^
Vilken blev bäst?:)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Näst översta är helt klart min favorit.;)

2012-02-11 @ 23:00:16

Postat av: L

ja jag gillar den med :)

2012-02-11 @ 23:07:19


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0