01-01-2012

Idag är det första januari och många börjar sitt nya år med massa nyårslöften som kommer brytas så småning om. Det är därför jag inte ger mig själv ett nyårslöfte, jag kommer endå inte hålla det. ^^

Började min dag med att sova till halv tolv. Detta är då rekordet i sovmorgon för min del. Inte alls roligt att vakna så sent, men skönt att få sova ut iallafall. ;)
Har vart inne hela dagen och inte gjort någonting nyttigt. Men det finns ju inget att göra heller. Man kan inte riktigt ta kort eftersom vädret är blää. Eller kan kan man la men orken och lusten finns inte. Hoppas på finare väder snart!

Imorgon börjar jag och syrran vårat HP-maraton. (HP = Harry Potter) och jag är verkligen sugen på att se alla filmer. ;) Dom är så söta i dom två/tre första filmerna^^ Så det ska bli roligt. :)

Om jag någonsin ser en leende joggare så ska jag överväga saken. Bara så ni vet. ;)

Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0