Andra blogg inlägget på 15 minuter

Ja, jag har precis gjort ett blogginlägg. L har även gjort ett efter mig precis. Så ja, gå ner lite så finner ni ett till nytt av mig. ;)

Blev nämligen så sugen på att ta kort på stjärnorna. Dock fanns det inte så många just nu. Åh, en natt med en jätte stjärnklar himmel hade vart roligt att få snart. ;) Hoppas ni inte tröttnar på att se stjärnkort, för jag kan gissa att ni kommer få se mycket mer av dom. Och hoppas att ni kommer kunna se hur vi förbättras. ;)


Fullmåne hade jag också velat ha snart. Igår var det bara en tummnagel och nu en halv måne. Så det måste la vara fullmåne snart eller? :)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0