Äntligen lite sol

Ja det är äntligen lite sol ute. Var ute med lillen och tog lite kort. Det var inte så jätte lätt men endå inte så svårt att ha han med sig. Blir lättare sen när han kan gå med utan kopplet. ;)

Har städat mitt rum idag. Det behövdes verkligen. Så jag stor städade det. Och bäddade om min säng, så nu har jag en ny bädad säng att sova i. Alltid lika härligt. ;)

Jag ska snart ut och fixa i stallet sen blir det att åka med till mormor och kolla på deras nya bord. Och förhoppningsvis få lite fika också.;)



Ne nu ska jag sätta igång en tvättamaskin och sen ut till stallet. :)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

haha jag kan värkligen inte förstå hur ni kan kalla honom för lillen fortfarande X)

2012-01-29 @ 17:05:54


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0