Att redovisa....



Redovsning var det i dag ja! Vi fick välja ett valfritt ämne som skulle redovisas i små grupper. Jag valde att redovisa om spanska sjukan bara för att jag inte har vetat något om det.
Jag hade om och om igen repeterat i hjärnan vad jag skulle säga. När det var min tur blev jag mer och mer nervös, bennen och händerna började skaka. Halsen blev torr och jag tvingad mig själv till att få fram några ord. Det kändes som att rösten darrade och jag var helt varm. Jag kollade på min power point om och om igen som om jag knappt viste vilket ämne jag redovisade om. Det var helt tomt i hjärnan och allt som jag skulle säga blev inte sagt. VAD ÄR PROBLEMET? Jag förstår det bara inte! Vem jag än redovisar för går det inte! Framför mig satt 8 personer som jag känner väl. Men endå går det inte. Så himla pinsamt asså XD Efteråt får jag höra att jag vred mig och höll på som om jag skulle vända mig in i väggen, något jag inte alls tänkte på just då... Haha, förstår ni mitt problem? Tycker det är så konstigt för det finns ju absolut ingen anledning att bli nervös endå blir jag det och jag kan inte göra något åt det....
Så ja redovisningen gick skit, missade att säga hälften, skit...

Hursom helst... Nu är det bara tre skoldagar kvar sedan blir det skolfritt i 5veckor. Dessa dagar som är kvar är korta också pga instälda lektioner m.m I morgon slutar vi 14:00 på torsdag 13:50 och på fredag börjar vi 11:50 och då ska det vara fredagsmys med film och godis! haha :D

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0