Av en ren slump


Haha, Lasse fick vara med på bild^^

Av en slump åkte det förbi en lastbil undertiden som kortet togs. Tycker att det blev ruskigt bra!Sedan åkte det förbi flera bilar men jag tycker inte att de korten blev lika bra :)



Jag gillar när det händer något man inte förväntar sig och får sedan ett bra resultat. Det är ofta som jag brukar ta ett kort utan att kolla vad jag tar kort på bara för att få ett överraskat resultat eller också om jag inte orkar böja mig ner till marken ^^
Men i kväll hade jag inget att göra. Hade redan ridit och kl var bara 17. Käns väldigt ovant att ha så mycket tid över till annat. Så vid 18 tog jag med kameran, stativet och Mira(så klart) Vi gck runt lite här och där. Vågade till och med gå ut på en åker! Men vid två tillfällen hörde jag två läskiga ljud typ ^^ Först var det ett skrik. Först tänkte jag att det var ett rådjur men tycker inte att det lät som det^^Så efter att ha gått från platsen jag varit på och funnit en ny, "tryggare" plats, Hörde jag ljud som lät som röster inne i skogen bakom mig ett 20 tal m in haha. Fast de jobbade ju i skogen ovanför oss så ja, det kan ju helt enkelt varit skogsgubbar. Men jag tog ju inte den chansen och stannade kvar^^ Så jag flyttade mig åter, närmare hästarna som stod och ja... de stod bara.
Men jag tycker iaf att bilderna blev ganska bra. DEt är så svårt att ställa in fokusen så de blev så klart ganska oklara men men det får gå!:)

Nu rinner snoret efter en dag på förskolan, kul!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Åh, jag gillar verkligen bilden som tog av ren slump. Träden är så fint upplysta. ;)

2012-01-30 @ 20:20:56


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0