Banan måne:


I går kväll tog jag kort på banan månen. För en gångs skull använde jag mitt zoomobjektiv (även i dag på hästarnas mular) Fast det blev ingen bra bild när man zomade in så det fick bli en utzomad bild. Ser nu att man ser allt skräp som finns i kameran, inte bra men vet inte hur jag ska göra rent det :S
Hoppas ni gillar bilden. Lite svårt att veta vad ni tycker när ni aldrig vill ge kritik fast ska inte klaga eftersom att jag själv har väldigt svårt för att kritisera andras bilder. Men ja, som ni vet så uppskattas kritik!:)

Haha, innan när mira satt och tryckte på min axel hoppade jag bort så att hon ramlade ner på rygg. Hon blev ganska chokad och därefter blev hon väldigt tjurig så jag fick ett par blängades blickar innan vi blev vänner igen haha, dumma vove ^^

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Haha Mira är söt :) Bilden är jättefin, man ser till och med den skymda månskärvan=) Och väldigt härliga färger, jag gillar verkligen solnedgångar :)

2012-01-28 @ 16:34:49

Postat av: L

haha ja hon har sina ider. Tack, kul att höra. Gillar också färgerna :)

2012-01-28 @ 22:04:43

Postat av: R

Säger du banan måne? Det är ju en tummnagel!^^

2012-01-29 @ 15:15:07

Postat av: L

Blä, tummnagel? Nej, banan med vassa hörn!

2012-01-29 @ 17:11:15


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0