countdown...

Torsdag - Tre lektioner, varv prov på 2 av dom. En instäld så man slutar tidigt. ;)
Fredag - Instäld matte, så vi börjar kl 11:30. Och den dagen går åt till att mysa till film och äta godis med klassen. Slappt and we like it! ;)

Så, nu är det vara två slöa dagar kvar innan vi får helg och sedan blir det 5 veckor borta från skolan. Dagiset kommer bli min vardag i 5 veckor. Detta kallar jag ett härligt program att gå. ;) Gillar all fritid och allt det praktiska arbetet väldigt mycket.:) Helt min smak.

Oh shit, har prov imorgon och jag har glömt att plugga. Okej, jag ska dra mig härifrån nu och läsa sida 92-118 i "Lärande och utveckling" nu. ;)

Tittade på gamla bilder och redigerade en utav dom, gillart. ;) Såg och kollade även igenom mina och L.s bilder som vi tog i sommras. Då vi tog en spontan fotorunda med mopparna. Åhh, sommar feelings! ;):):D♥♥♥

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0