Dag ett avklarad

Första dagen på praktiken är avklarad. Det gick bra. Man blev väldigt trött emot slutet. Jag slutade kl tre. Men kunde tydligen åkt hem halv tre. Men mamma kom inte förens tre. Så jag åt mellis. ;)
Mamma och min lillasyster hade skojat när dom stog utanför dagiset och väntade på mig att "Hon måste nog äta upp sitt mellanmål först" och det var det jag gjorde också.^^ En macka och tre klyftor apelsin. Mumma!
Det var skönt att få ta en rast och gå en promenad med E&L. Väldigt skönt.

Hade glömt mina vantar och mössa hemma idag. Då jag fick en mössa (min gamla dagislärare tvingade mig att ha en, dock sa jag inte nej till det) men imorgon har jag mina vinterridstövlar, vantar, mössa och överdragsbyxor fast det är mjukisbyxor, men det funkar lika bra. ;)

Passade på att ta några snabba kort när jag kom hem. Men det var så kallt ute och jag var dåligt klädd (typiskt mig) så det blev bara två kort som jag kunde redigera. Blev faktiskt nöjd med den första. :)


Okej, jag ville inte riktigt ha med denna, men av någon anledning så har jag det endå. Är inte nöj med denna. Tycker inte om stilen på den. Eller ja, färgerna tycker jag att jag har misslyckats med...aja.

~~~~~~~~~
Wanna fight but I'm barely alive
I keep on giving, it's the only way to survive
But I can't help but shuffle my feet
Moving like a zombie, chasing the beat

James Morrison - Slave to the music

Underbart bra låt, av en av mina nya favorit artister. ;)
~~~~~~~~~

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Haha du tar med en bild du inte vill ha med ^^ Fast jag gillar själva solen iaf :)

2012-01-30 @ 19:57:12

Postat av: R

Ja jag kunde av någon anledning inte ta bort den när jag hade laddat upp den.^^ gillar den verklingen inte, tycke inte om färgerna, vill ha klarhet men denna är bara brusig och ful^^

2012-01-30 @ 20:26:28


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0