Det skulle man allt ha!

Jag kom och tänka på en sak när jag stog och tog kort på stjärnorna. Jag som är väldigt mörkrädd tycker ju det är väldigt obehagligt att stå ute i mörkret och ta kort. För jag vågar inte stå mer än tio meter från huset. Och när jag hör minsta lilla ljud så srpinger jag till dörren. Jag gjorde det idag, jag stog och tog kort så hör jag ett konstigt ljud. Så jag väntar med smått oro på att kameran ska ta klart kortet. Sen ställer jag mig på trappen och står där och tar kort. Inte mer än en meter från dörren.^^ 

Så jag kom på vad man ska ha...en balkong såklart! Då kan man stå där uppe och ta kort utan att behöva oroa sig. För där står man ju säkert! Hur smart som helst! Det hade banne mig vart perfekt. Det måste vi skaffa tycker jag.^^ Det ska mitt hus ha sen. Så att jag kan stå där uppe och ta kort utan att behöva  titta mig runt hela tiden och vara orolig och rädd. Den perfekta lösningen! Eller hur?

På tal om nåt annat, så ska jag och storasyster kolla på "Angel" nu. Jag kan nog bara titta på ett avsnitt. Sen måste jag sova, för jag ska upp tidigt imorgon. Dagiset nu dårå. ;)

Say those words,
Say those words like there's nothing else,
Close your eyes and you might believe,
That there is some way out

James Morrison - I won't let you go

En vääldigt bra låt, som ni bör lyssna på. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Gullig bild:) Den låten är jättebra, lite som en blandning av 2/3 John Mayer och 1/3 James Blunt, mycket bra =)

2012-01-29 @ 21:31:19

Postat av: R

Ja vist e han söt. ;) Ja den låten är super. ;)

2012-01-30 @ 15:22:44


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0