Dumma fredag!



Ja, jag klagar på fredagen i förväg! Först och främst måste jag gå upp halv sju i morgon för att hinna med den tidiga bussen efetrsom att jag inte kan få någon skjuts till den sena bussen som åker förbi längre bort. Sedan ska jag behöva sitta och vänta i skolan över en timma. Sedan när den timman har gått ska jag ha en timma matte, drygt... Ja sedan är det ju lunch också. SEDAN vid 13 ska vi till badhuset och då får vi sluta när vi vill. Kommer hem runt tre... Inte nog med det, R kommeri nte i morgon heller, ännu bättre! Åhååå vad sur jag blir, dumma fredag. Och varför klagar jag? För att jag gillar att klaga och nu är jag extra sur. Det blir jag alltid när jag tvingas gå upp tidigt i "onödan". Förlåt men alltså, slösa bort en hel fredag på vad? en timma matte som endå inte är ngt att ha? -_-


Glöm att jag skrev det här inlägget, låtsas om som att det inte finns ( fast kommentera så gärna endå)

MVH en mycket sur och klagande...

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0