Dumma mig!



Jag som har lovat mig själv att inte göra massa dryga inlägg när jag inte har något att skriva om eller någon bild att visa. Suck, och så bryter jag detta löfte rakt upp i facet på mig själv-_- Så onansvarigt! Men jag har skiiit tråkigt just nu och jag är vrål hungrig trots kinamat och fika. Nu var det ju ett bra tag sedan i försig...
I dag umgiks vi med lill kusinen som sagt. Lärde honom några bra och nyttiga förkortningar som används av oss  ungdomar. Jag Hoppas inte han kommer använda dom men ifall att kan det ju vara bra att kunna dessa: FML, FU och dessa kommer ju alltid till använding:  OMG, OFC...m.m =)

Föresten, i morgon ska det vara sol enligt väderraporten. Hoppas då på att få tiden till att gå ut och fota. Har jag tur (som om) Stöter jag på ett vilt djur! Måste måste fota ett vit djur innan lovet är slut! ja, i värsta fall får det bli ett suddigt kort på en liten fågel 100 meter bort. Det måste ju iaf räknas, eller? Goood.

Säg hej om ni skulle råka kika in här på bloggen, tack! : ) <3

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

H E J ! : D < 3

2012-01-06 @ 00:02:33


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0