Falsterbo 2011


Ignore skithögen.Tack.



ÖSregn och där satt jag själv under ett mega paraply medans de andra var och shoppade. Mysigt^^



När det väl var var uppehåll från allt regn ville syrran fota jag jag blev då sur och tjatade hela tiden och frågade om hon inte var klar snart. Tyvär har jag inte ensamrätt på den därför vill jag ha en aldeles egen kamera. Elin har tagit bilden (snacka om att jag blev avis över att just hon hade kameran då ^^)

Så söt, hästen blundade typ på varenda kort^^

Vet inte men jag tror att Elin har tagit det här kortet, Gillar't vilket som.

Ja, som ni ser har jag lagt upp gammla bilder som togs i Juli senaste sommaren. Jag har äntligen tagit mig tid och ork  till att radera de kort som inte var något att ha och då kom jag på att det är måååånga bilder som jag inte har visat. Förstår er om ni inte tycker att det är kul att se likadana kort på massa hästar men kunde inte låta bli :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0