Filmmys time i dag!





Har just proppat i mig en stor frukost/middags mat för att klara av att äta allt godis senare i dag. Det är iallafall beräknat att äta mycket godis hehe ^^
Jag tror att jag gjorde rätt i att lämna kvar godiset och drickan i mitt skåp i skolan. Var ruskigt sugen på godis i går så ja, om mitt godis hade varit hemma hade det krympt tills i dag, hehe^^ Men snart så, om sisådär en timma kan jag smaka på mitt godis yeeey :)

Snart är det helg ska bli väldigt skönt efter en mycket "tuff" vecka som denna. Sedan nästa vecka blir det APL och leka med barn i 4 veckor. Kommer att bli ruskigt trött förmodligen men det ska nog gå bra (:

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0