Första praktikdagen avklarad!



Det började inte så bra med att klockan aldrig ringde. Så 6:40 sprang jag upp från min sköna säng och hade bara 20 minuter på mig att göra mig i ordning. ^^
Men annars så har dagen flytit på bra. Det är svårast första dagarna innan man har kommit in i rutinerna så jag hoppas det kommer bli ännu bättre. Men jag kommer nog bli väldigt trött för det är ju trots allt barn jag har att göra med. Men det är kul och jag hoppas det kommer bli ännu roligare. Bara man inte gör massa pinsama misstag!

Här ovanför är några bilder som ja gtog i dag. DEt är värkligen skönt att komma hem när det är ljust :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Det där känner jag igen, man blir alltid tröttast de första dagarna sedan går det bättre :) Jättehärlig bild den första =)

2012-01-30 @ 19:12:09

Postat av: L

Ja och nu börjar ja gbli snorig också. Vet du hur många snorpapper jag har i mina tärmobyxor från alla snorande barn??? Ja det är ett tiotal kan jag säga!

Tack, tycker inte att den blev så bra men lite mysig kankse med mira springandes haha ^^

2012-01-30 @ 20:00:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0