Härligt med en vecka som denna!



Så fort jag kom hem i dag sprang jag ut och fotade lite. Så himla skönt att få komma hem och solen ännu inte har gått ner!


Jag säger då det. Veckan har bokstavligt tarlat sprungit i väg och är snart i mål om man säger så. Sååå gött! I morgon är det sovmorgon till 10:00 sedan blir det filmmys, godis och coca cola med bästaste klassen!wihoo. Mer än så är det inte i morgon. Seda är det break out from school i hela 5 veckor. Happy me^^
Oj oj, måste ha en riktig socker kik efter alla kakor i dag.. låt se... en...två..tre.....fyra, kakor har ätits i dag, ya men mm så gott det är. Kakor in my heart:)

I dag har det varit två prov på raken, mate prov och Bf prov. Har glömt av att plugga men det löste sig bra endå faktiskt, tur det. Sedan, sista lektionen, skulle vi sammanfatta och skriva ord eller rita på ett stort, sort papper med färgpennor. Japp, så har denna dagen varit, hehe ^^
MM nepp nu ska jag fortsätta av att njuta av denna vecka!


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Denna veckan har vart grymt bra! ;) och morgondagen kommer bli pricken över i:et. ;)

2012-01-26 @ 16:36:53

Postat av: L

Haha ja det får vi värkligen hoppas ^^ annars blir det inget i, om du fattar ^^

2012-01-26 @ 16:38:46

Postat av: L

Haha ja det får vi värkligen hoppas ^^ annars blir det inget i, om du fattar ^^

2012-01-26 @ 16:38:47

Postat av: L

Haha ja det får vi värkligen hoppas ^^ annars blir det inget i, om du fattar ^^

2012-01-26 @ 16:38:48

Postat av: AGCH

Ååh det låter som en härlig tillvaro :)

2012-01-26 @ 18:59:16

Postat av: L

whhat 5 kommentarer tänker jag. Men nej, det är bara ag som upprepar och upprepar samma kommentar, besviken.

AGCH: Ja, det är det värlkigen :)

2012-01-26 @ 22:10:51

Postat av: R

Hahaha, jag tänkte det sammaXD Men så såg jag att det bara var du hela tiden typXD

2012-01-27 @ 16:23:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0